Monday, August 3, 2009

kasih sayang dan cinta yang sempurna...

Posted by CHIp chIP buCkS at 10:00 PM














love my mother and father sooo much....
















Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu

Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adlah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna

Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan terjatuhk au bisikkan dan hapus semua sesalku
dalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna

Sayangku engkau begitu sempurna.. sempurna.. sempurna...



assalamualaikum w.b.t...

malam nie aku terdorong untuk membuat post yg istimewa sgt2 untuk mak ngn babah aku... aku sayang sgt dorg...sayang yang teramat sgt2... maklumlah aku kan anak sulung..kadang2 anak sulung nie lebih manje dari adiknya..hahaha.. tol tak.. lagipun adik beradik pun dua orang aje..bagi aku mak ngn ayah aku adalah tunjang dalam hidup aku.. dgn mereka la aku berkongsi segala2nya... terutamanya dengan mak aku.. die la ibu, die la mama, die la umi, die la sumer nyer... kalau aku der masalah tue susah betul nak sorok.. mst die tau.. aku slalu jugak kena marah tp aku tau marah nyer die pada aku sbb die syg sgt pada aku ngn adik aku.. babah plak orang x banyak ckp... senyap jerk.. tapi aku tau, walaupun aku x cter sumer masalah aku pada die tp die mst tau... yela mak kan ader sebagai reporter.. kalu babah x tny ngn aku pun, babah mst tny ngan mak..hehehe......pepun dorg la tempat aku mengadu... dorg slalu sgt pesan, sembahyang jgn tgl..tue la pesanan yg sentiasa tersemat.... mereka adalah yg terbaik.. kalaulah aku diberi pilihan selautan emas berlian ngn parents aku, aku dngn pasti dan bangganya akan menjawab mak ngn ayah aku...


mak.... babah.......... syafa syg sgt2 kat mak ngn babah........... i love both of u.... i want to hug both of u.......... i miss u all sooooo much....

0 comments:

Post a Comment

 

NUR SYAFAWATI BT ABDUL HALIM Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare